Jaecoo 7 Super Hybrid 2025. Ceny, wyposażenie, osiagi, gwarancja. Co można kupić?
Jaecoo 7 Super Hybrid to nowy gracz na polskim rynku SUV-ów, który łączy nowoczesną technologię hybrydową z atrakcyjnym designem i konkurencyjną ceną. Od momentu debiutu model ten zdobywa coraz większą popularność, oferując spory zasięg, bogate wyposażenie i wysoką jakość wykonania. Przygotowaliśmy kompletny przegląd tego chińskiego SUV-a.

Marka Jaecoo, będąca częścią chińskiego koncernu Chery, szturmem podbija polski rynek. Model Jaecoo 7 z miejsca stał się jednym z najpopularniejszych chińskich samochodów w Polsce, a marka wprowadziła jego hybrydową wersję - Super Hybrid. Wyróżnia się ona zaawansowanym napędem plug-in, który pozwala na jazdę zarówno w trybie elektrycznym, jak i hybrydowym, oferując zasięg nawet do 1200 km. W artykule przyjrzymy się szczegółowo danym technicznym, wyposażeniu, napędom, opcjom dodatkowym oraz cenom tego modelu w Polsce.
Dane techniczne. Wymiary, pojemność bagażnika, gwarancja na samochód
Jaecoo 7 Super Hybrid to SUV o długości dokładnie 4,5 metra, co plasuje go w segmencie kompaktowych SUV-ów, rywalizujących z modelami takimi jak Hyundai Tucson czy Kia Sportage. Jego wymiary zapewniają przestronne wnętrze, a jednocześnie umożliwiają wygodne manewrowanie w miejskich warunkach. Szerokość samochodu to 1 865 mm, wysokość 1 670 mm, a rozstaw osi 2 672 mm. Wysoka jakość wykonania, z nadwoziem wykonanym w 80% ze stali wysokowytrzymałej, gwarantuje trwałość i bezpieczeństwo, potwierdzone pięciogwiazdkową oceną Euro NCAP.
Pojemność bagażnika hybrydowego Jaecoo 7 wynosi 500 litrów w standardowej konfiguracji, co jest wystarczające na codzienne potrzeby, w tym przewóz wózka dziecięcego. Po złożeniu tylnych siedzeń w proporcji 60/40 przestrzeń rośnie do 1265 litrów, co czyni Jaecoo 7 praktycznym wyborem na dłuższe podróże. Dodatkowo, funkcja otwierania bagażnika bez użycia rąk oraz regulowany kąt otwarcia klapy zwiększają wygodę użytkowania.
Gwarancja na Jaecoo 7 Super Hybrid jest jednym z najmocniejszych punktów tego modelu. Producent oferuje 7-letnią gwarancję mechaniczną z limitem 150 000 km oraz 8-letnią ochronę na akumulator i elementy układu hybrydowego z limitem 160 000 km. Dodatkowo, klienci otrzymują 7-letnią usługę Assistance, co zwiększa poczucie bezpieczeństwa i obniża koszty eksploatacji.


Wyposażenie
Jaecoo 7 Super Hybrid jest dostępny w dwóch wersjach wyposażenia: Select i Exclusive, w obu oferując bogaty zestaw standardowych funkcji. Wersja Select obejmuje m.in. skórzane, elektrycznie regulowane fotele, automatyczną klimatyzację, 19-calowe felgi aluminiowe, 14,8-calowy ekran centralny oraz systemy bezpieczeństwa, takie jak 8 poduszek powietrznych i adaptacyjny tempomat. To wyposażenie plasuje Jaecoo na poziomie droższych konkurentów.
Wersja Exclusive podnosi poprzeczkę, dodając panoramiczny dach, system audio Sony, podgrzewane i wentylowane fotele przednie, podgrzewane siedzenia tylne oraz dedykowane nakładki na pedały. Jest też wyświetlacz przezierny head-up display na przedniej szybie. Wnętrze w tej wersji dostępne jest w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnej lub eleganckiej czarno-brązowej, co pozwala na większą personalizację. Chłodzony schowek w konsoli środkowej to kolejny detal zwiększający komfort.
Technologia w Jaecoo 7 obejmuje 20 inteligentnych funkcji wspomagania kierowcy, takich jak asystent pasa ruchu, monitorowanie martwego pola czy kamera 360 stopni. Duży ekran dotykowy obsługuje Apple CarPlay i Android Auto, choć niektóre źródła wskazują na drobne niedociągnięcia w intuicyjności interfejsu, np. brak możliwości resetowania danych zużycia paliwa. Producent pracuje nad aktualizacjami, aby poprawić te aspekty.
Jaecoo 7 Super Hybrid. Hybrydowy napęd, osiągi
Sercem Jaecoo 7 Super Hybrid jest hybrydowy napęd, łączący silnik benzynowy 1.5 T-GDI o mocy 143 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 204 KM, co daje łączną moc systemową 347 KM i moment obrotowy 525 Nm. Układ ten współpracuje z dedykowaną skrzynią biegów 1DHT, oferującą dwa tryby jazdy: w pełni elektryczny (EV) i hybrydowy (HEV). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,5 sekundy, co jest wynikiem przyzwoitym, choć niektóre źródła zauważają, że osiągi mogą się dość mocno różnić w zależności od warunków i ustawień.
Bateria o pojemności 18,3 kWh pozwala na przejechanie 91 km w trybie elektrycznym (WLTP), a łączny zasięg sięga 1200 km przy pełnym baku (60 litrów) i naładowanym akumulatorze. Średnie zużycie paliwa w trybie hybrydowym wynosi około 6 l/100 km, co czyni Jaecoo całkiem ekonomiczną opcją. Ładowanie baterii prądem stałym (do 40 kW) od 30% do 80% trwa zaledwie 20 minut, natomiast ładowanie prądem zmiennym (6,6 kW) zajmuje około 200 minut.
Napęd Jaecoo 7 Super Hybrid jest wyłącznie na przednie koła, co odróżnia go od wersji benzynowej oferującej opcję 4x4. System hybrydowy działa płynnie, preferując tryb elektryczny w mieście, a silnik spalinowy włącza się głównie przy wyższych prędkościach lub podczas dynamicznej jazdy. Funkcja Vehicle-to-Load (V2L) umożliwia zasilanie urządzeń zewnętrznych, co jest stosunkowo rzadko spotykane w hybrydach plug-in.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Pierwsza jazda: Jaecoo 7 1.6 T-GDI DCT Offroad - chiński Land Rover
Kolory lakieru, dodatkowo płatne opcje
Jaecoo 7 Super Hybrid wyróżnia się tym, że większość opcji kolorystycznych jest dostępna bez dodatkowych kosztów. Do wyboru jest sześć wariantów lakieru nadwozia - Jaecoo 7 Super Hybrid kolory lakieru to bowiem:
- metalizowane: Olive Gray, Moonlight Silver - dostępne także z czarnym dachem;
- perłowe: Carbon Black, Khaki White.
Brak dopłaty za lakiery zwiększa atrakcyjność oferty, jednak wybór kolorystyczny jest wyjątkowo mały, a producent powinien pomyśleć nad poszerzeniem oferty. .
Poza tym J7 Super Hybrid nie oferuje żadnych dodatkowo płatnych opcji, zawierając wszystko w dwóch wyżej opisanych wersjach wyposażenia. Personalizacja wnętrza ogranicza się również do wyboru tapicerki w wersji Exclusive (czarna lub czarno-brązowa). Brak szerokiej gamy dodatków może być zaletą dla klientów szukających gotowego, dobrze wyposażonego auta, ale dla niektórych może ograniczać możliwości indywidualizacji. Producent podkreśla, że oferta jest skonstruowana tak, aby zminimalizować potrzebę dopłat.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Sprzedaż chińskich samochodów w Polsce 2025. Które marki są najpopularniejsze?
Hybrydowy Jaecoo 7 2025 - ceny
Cena Jaecoo 7 Super Hybrid zaczyna się od 159 900 zł za wersję Select, co czyni go jednym z najtańszych SUV-ów plug-in polskim rynku, który dodatkowo wyróżnia się dużą mocą. Wersja Exclusive kosztuje 169 900 zł, oferując dodatkowe wyposażenie, które uzasadnia różnicę w cenie. W porównaniu do konkurentów, takich jak MG HS PHEV czy BYD Seal U DM-i, Jaecoo wypada bardzo konkurencyjnie.
Koszty utrzymania Jaecoo 7 Super Hybrid są konkurencyjne dzięki niskiemu zużyciu paliwa, długiej gwarancji i wysokiej wartości rezydualnej, która ułatwia odsprzedaż. Autoryzowane serwisy w Polsce (obecnie 30, z planem rozszerzenia do 45 do końca 2025 roku) zapewniają łatwy dostęp do obsługi posprzedażowej, co jest kluczowe dla nowej marki na rynku.