Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Nie znaleźliśmy żadnej pasującej oferty.
Wyczyść filtry lub sprawdź proponowane przez nas wyszukiwania:
Masz pytania?
Zostaw nam swój numer telefonu i adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą
Dziękujemy za zamówienie rozmowy!
Teraz wystarczy poczekać na kontakt ze strony naszego doradcy.
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Rok 2025 to kolejny etap dynamicznej ekspansji chińskich marek motoryzacyjnych na rynek europejski i polski, a Jetour Dashing jest jednym z najgorętszych debiutantów w segmencie kompaktowych SUV-ów. Ten model, należący do koncernu Chery, przyciąga wzrok oryginalną, nowoczesną stylistyką i kusi bogatym wyposażeniem w relatywnie niskiej cenie. W czasach rosnącej świadomości konsumentów, Jetour celuje w kierowców szukających maksymalnej wartości za rozsądną kwotę, jednocześnie oferując długą, 7-letnią gwarancję, co jest mocnym argumentem finansowym i jakościowym.
Do końca grudnia 2025 w Polsce będzie funkcjonować 20 salonów stacjonarnych. Zgodnie ze strategią marki do końca 2036 roku liczba salonów ma zostać rozszerzona do 30.
Jetour Dashing mierzy 4590 mm długości, 1900 mm szerokości oraz 1685 mm wysokości, a rozstaw osi wynoszący 2720 mm zapewnia przestronną kabinę. Swoimi wymiarami plasuje się bezpośrednio w segmencie, gdzie królują takie bestsellery jak Kia Sportage czy Hyundai Tucson.
Dashing wyróżnia się awangardowym wyglądem przedniej części nadwozia, co niektórzy porównują do Lamborghini Urus. Charakteryzuje się spektakularną osłoną chłodnicy oraz nowoczesnym oświetleniem w technologii LED.
Kabina jest przestronna i wygodna, z wykończeniem z wysokiej jakości materiałów. Centralnym elementem jest duży, 15,6-calowy (lub 12,8-calowy) wyświetlacz dotykowy multimediów, co jest cechą charakterystyczną dla nowych modeli z Państwa Środka. Dodatkowo, wyposażenie obejmuje m.in. cyfrowy kokpit, podgrzewane fotele i zaawansowane systemy bezpieczeństwa.
Pojemność bagażnika to solidne 486 litrów, z możliwością powiększenia do 977 litrów po złożeniu oparć tylnej kanapy.
Na polskim rynku Jetour Dashing jest dostępny z dwoma turbodoładowanymi silnikami benzynowymi, połączonymi z napędem na przednią oś.
| Silnik | Moc | Moment obrotowy | Skrzynia biegów | Średnie zużycie paliwa (WLTC) |
|---|---|---|---|---|
| 1.5 Turbo | 156 KM (115 kW) | 230 Nm | 6-biegowy automat (DCT) lub manual | ok. 7,63 l/100 km |
| 1.6 TGDI | 197 KM (145 kW) | 290 Nm | 7-biegowy automat (DCT) | brak danych |
Uwaga: W zależności od rynku mogą występować warianty 1.5T o mocy 147 KM lub 184 KM z odpowiednio inną skrzynią biegów.
Cena to jeden z najważniejszych elementów, którym Jetour Dashing chce podbić serca kierowców. W momencie debiutu na polskim rynku (listopad 2025), ceny startują od 112 900 zł za wersję 1.5T, natomiast mocniejsza odmiana 1.6T to wydatek od 129 900 zł. To pozycjonuje Dashing atrakcyjnie cenowo względem konkurentów.
Dostępne są elastyczne formy finansowania, takie jak leasing (dla firm i osób prywatnych) oraz wynajem długoterminowy, z ofertami na ratę miesięczną netto już od około 910 zł (stan na lipiec 2025).
Dużym atutem z punktu widzenia finansowego jest 7-letnia gwarancja mechaniczna z limitem 150 tys. km przebiegu. Tak długi okres ochrony serwisowej znacząco obniża ryzyko nieprzewidzianych wydatków eksploatacyjnych w perspektywie długoterminowej, co jest kluczowe przy planowaniu budżetu domowego lub firmowego.
Jetour Dashing 2025 to propozycja dla osób, które cenią odważny design, zaawansowane technologie i przede wszystkim atrakcyjny stosunek ceny do wyposażenia. Chiński SUV ma wszelkie szanse, aby stać się rynkowym hitem. Jego bazowa cena jest niższa niż u wielu bezpośrednich konkurentów, a 7-letnia gwarancja stanowi mocny argument dla nabywców.
W kontekście polskiego rynku, Dashing oferuje nowoczesną alternatywę w segmencie kompaktowych SUV-ów spalinowych. Mimo braku możliwości skorzystania z dopłat do elektryków ("NaszEauto"), jego benzynowe jednostki napędowe nadal będą dominować w portfelach wielu kierowców ze względu na niższą cenę zakupu i wciąż rozwijającą się infrastrukturę ładowania.
Oba modele celują w segment C-SUV, oferując bogate wyposażenie w cenie niższej niż wielu europejskich i koreańskich rywali.
Jetour Dashing jest nieco bardziej awangardowy stylistycznie, podczas gdy MG HS stawia na bardziej stonowany, klasyczny design europejski.
| Parametr | Jetour Dashing 2025 | MG HS 2025 |
|---|---|---|
| Długość | 4590 - 4600 mm | 4655 mm |
| Szerokość | 1900 mm | 1890 mm |
| Rozstaw osi | 2720 mm | 2765 mm |
| Bagażnik | 486–977 litrów | 507–1484 litrów |
| Silniki benzynowe | 1.5 T (156 KM, 230 Nm) lub 1.6 TGDI (197 KM, 290 Nm) | 1.5 T-GDI (170 KM, 275 Nm) |
| Skrzynia biegów | 6- lub 7-biegowa DCT | 6-biegowa manualna lub 7-biegowa DCT |
| Napęd hybrydowy (PHEV) | Brak w ofercie PL (dostępny jest wariant PHEV, ale nie ujęty w głównej ofercie) | Dostępny (EHS – 258 KM) |
Wnioski: Jetour Dashing jest minimalnie większy i, co ważniejsze, oferuje mocniejszy wariant silnikowy (1.6 TGDI) o mocy 197 KM, podczas gdy topowy benzynowy MG HS ma 170 KM. Z drugiej strony, MG HS jest dostępne również w wersji Plug-in Hybrid (EHS), co daje mu przewagę pod kątem ekologii i potencjału niższych kosztów eksploatacji w mieście.
Cena odgrywa kluczową rolę w segmentach, gdzie decydującym czynnikiem jest stosunek jakości do ceny.
| Kategoria | Jetour Dashing 2025 | MG HS |
|---|---|---|
| Cena bazowa | Od 112 900 zł (1.5T) | Od ok. 117 900 zł |
| Cena mocniejszej benzyny | Od 129 900 zł (1.6T) | - |
| Gwarancja mechaniczna | 7 lat lub 150 tys. km | 7 lat lub 150 tys. km |
Wnioski finansowe:
| Wybór | Jetour Dashing 2025 | MG HS |
|---|---|---|
| Dla kogo? | Dla kierowców ceniących awangardowy design i poszukujących największej mocy w segmencie nieelektrycznym. | Dla osób szukających najniższej ceny bazowej i możliwości zakupu hybrydy Plug-in (PHEV), która jest bardziej ekonomiczna w eksploatacji miejskiej. |
| Główny atut | Mocniejszy silnik 1.6 TGDI (197 KM) i oryginalna stylistyka. | Dostępność wersji PHEV, niższa cena bazowa w okresie promocji wynosi około 102 000 zł |
Ostateczny wybór zależy od preferencji– Jetour Dashing to emocje i moc, a MG HS to nieco większa racjonalność, zwłaszcza w wariancie hybrydowym.