Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Nie znaleźliśmy żadnej pasującej oferty.
Wyczyść filtry lub sprawdź proponowane przez nas wyszukiwania:
Masz pytania?
Zostaw nam swój numer telefonu i adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą
Dziękujemy za zamówienie rozmowy!
Teraz wystarczy poczekać na kontakt ze strony naszego doradcy.
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Rynek motoryzacyjny w Polsce przygotowuje się na kolejną, znaczącą ofensywę z Dalekiego Wschodu. We wrześniu 2025 roku oficjalnie zadebiutuje u nas marka Jetour, należąca do potężnego chińskiego koncernu Chery Holding Group. Jetour wchodzi na polski rynek, pozycjonując się jako producent nowoczesnych, przestronnych i dobrze wyposażonych SUV-ów, ze strategicznym naciskiem na segment "Travel+", co ma podkreślać ich przydatność do podróży i aktywnego spędzania czasu.
Jetour to stosunkowo młoda marka, założona 22 stycznia 2018 roku przez Chery Holding Group. Jej powstanie było odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na rynku na samochody dla młodszej klienteli, ceniącej indywidualność, nowoczesne technologie i aktywny styl życia. Od samego początku Jetour konsekwentnie koncentrował się na rozwoju i produkcji SUV-ów, stawiając na przestronność, nowoczesny design i zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Marka szybko zyskała popularność na rynkach azjatyckich, afrykańskich, południowoamerykańskich oraz w Rosji, czego dowodem jest imponująca sprzedaż w 2024 roku – ponad 568 tysięcy samochodów, co stanowiło wzrost o 80% w porównaniu do roku poprzedniego. Wejście na rynek polski, będące pierwszym krokiem w Unii Europejskiej, świadczy o strategicznym znaczeniu Polski dla globalnej ekspansji Jetoura i jego ambicjach na podbój europejskiego kontynentu.
Na start, oferta Jetour w Polsce będzie obejmować trzy modele SUV-ów - Jetour Dashing, X70 Plus oraz T2.
Jetour Dashing wyróżnia się odważną i oryginalną stylistyką, szczególnie w przedniej części nadwozia, która potrafi przyciągnąć wzrok. Z długością 460 cm, szerokością 190 cm i wysokością 170 cm, Dashing rozmiarowo plasuje się obok popularnych modeli, takich jak nowy MG HS. Pod maską znajdziemy dwie opcje silników benzynowych:
Jetour X70 Plus to propozycja dla rodzin i osób ceniących przestrzeń, gdyż oferuje komfortowe miejsce dla 7 osób. Jego wymiary – 475 cm długości, 190 cm szerokości i 172 cm wysokości, z prześwitem wynoszącym 21 cm – zapewniają dużą przestronność. Zewnętrznie X70 Plus wyróżnia się potężną osłoną chłodnicy. Napęd zapewnią te same silniki, co w Dashingu:
Model X70 Plus dodatkowo oferuje panoramiczny dach oraz praktyczny system 9 kamer z widokiem 360°, ułatwiający manewrowanie.
Jetour T2 to najbardziej charakterystyczny model w gamie, o kanciastym, muskularnym nadwoziu, które ma podkreślać jego terenowe aspiracje. T2 mierzy 4785 mm długości, 2006 mm szerokości i 1880 mm wysokości. Choć obecnie Jetour T2 nie jest oficjalnie oferowany w Europie, a jego dostępność w Polsce początkowo może odbywać się na drodze indywidualnego importu, co wiąże się z wyższymi kosztami. W Chinach dostępny jest z silnikiem 2.0 turbo o mocy 254 KM i 390 Nm, współpracującym z 7-biegową automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 4x4.
Wszystkie oferowane w Polsce samochody Jetour będą objęte 7-letnią gwarancją lub do limitu 150 tys. km, co stanowi bardzo konkurencyjną ofertę na rynku i ma budować zaufanie do nowej marki. Importer zapowiada również, że w przyszłym roku do oferty dołączą kolejne modele SUV-ów: mniejszy X50 oraz bardziej terenowe T1 i T3.
Oficjalne cenniki Jetoura zostaną opublikowane pod koniec lata 2025 roku, jednak importer zapowiada, że ceny będą bardzo konkurencyjne. Bazując na strategii innych chińskich marek wchodzących na polski rynek, możemy spodziewać się, że Jetour będzie celował w segment, który stanowi atrakcyjną alternatywę dla ugruntowanych producentów.
Szacuje się, że cena podstawowej wersji Dashinga mogą startować od około 100 000 zł do 110 000 zł. Bogatsze wersje z mocniejszym silnikiem i wyższym wyposażeniem prawdopodobnie nie przekroczą granicy 160 000 zł. Jako większy i bardziej przestronny model Jetour X70 Plus może mieć ceny rozpoczynające się od około 115 000 do 125 000 zł. Wersje 7-osobowe i z wyższymi pakietami wyposażenia mogą sięgać do 170 000 zł. W przypadku Jetour T2, ze względu na jego specyfikę i potencjalny indywidualny import, ceny mogą być wyższe i trudniejsze do precyzyjnego oszacowania. Prawdopodobnie będą one zaczynać się od około 180 000 zł, w zależności od konfiguracji.
Jetour wchodzi na rynek nasycony, gdzie zmierzy się z silną konkurencją. Jej głównymi rywalami będą inne chińskie marki, przede wszystkim Omoda i Jaecoo, które również należą do Chery. Jetour będzie musiał wyróżnić się na ich tle. Konkurencją będą także inne chińskie marki, takie jak MG czy BYD. W segmencie SUV-ów Jetour będzie konkurować z ugruntowanymi producentami, takimi jak Hyundai, Kia czy Toyota, oferującymi modele w podobnym segmencie cenowym i gabarytowym.
Osoby zainteresowane zakupem samochodu marki Jetour będą mogły skorzystać z opcji finansowania dostępnej zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Prowadząc własną działalność lub firmę będziesz miał możliwość skorzystać z finansowania w formie leasingu operacyjnego (najczęściej wybierana forma finansowania, która pozwala na wliczenie rat leasingowych w koszty uzyskania przychodu i optymalizacji podatkowej), finansowego (umożliwiające wliczenie amortyzacji w koszty, a po zakończeniu przejęcie pojazdu na własność), klasycznego kredytu i najmu długoterminowego (najbardziej kompleksowa usługa obejmująca w cenie raty również serwis czy ubezpieczenie, jednak po jej zakończeniu pojazd wraca do właściciela).
W przypadku osób prywatnych klienci mogą skorzystać m.in. z kredytu samochodowego, leasingu konsumenckiego czy zakupu za gotówkę.
Jetour ma wszystkie atuty, by stać się poważnym graczem na polskim rynku SUV-ów. Łącząc doświadczenie koncernu Chery z odważnym designem, przestronnym wnętrzem, bogatym wyposażeniem i, co najważniejsze, konkurencyjnymi cenami oraz długą gwarancją, marka ma szansę przekonać do siebie szerokie grono polskich kierowców. Pozostaje czekać na oficjalne cenniki i pierwsze testy, które zweryfikują ambicje Jetoura.