Maxus T60 Max 2025. Cena, napęd, wyposażenie. Co można kupić?
Maxus T60 Max to pickup, który chce zwrócić uwagę polskich kierowców dzięki swojej wszechstronności i atrakcyjnej cenie. Łącząc nowoczesny design z praktycznymi rozwiązaniami, model ten staje się ciekawą alternatywą na rynku pojazdów użytkowych.

Maxus T60 Max chce oferować funkcjonalność, solidne wykonanie i konkurencyjne ceny. Ten średniej wielkości pickup, produkowany przez chińską markę SAIC Maxus, wyróżnia się bogatym wyposażeniem i możliwością dostosowania do różnych potrzeb – od pracy w terenie po codzienne użytkowanie. Przygotowaliśmy kompleksowy przegląd modelu, obejmujący kluczowe aspekty, takie jak dane techniczne, wyposażenie, napędy, opcje dodatkowe oraz ceny na polskim rynku.
Dane techniczne. Wymiary, przestrzeń ładunkowa, gwarancja na samochód
Maxus T60 Max to pickup o solidnych wymiarach, które zapewniają zarówno przestronność, jak i praktyczność. Długość pojazdu wynosi 5395 mm, szerokość 1960 mm, a wysokość 1870 mm (z relingami dachowymi). Rozstaw osi wynosi 3155 mm, co gwarantuje stabilność w trudnym terenie i komfortową przestrzeń w kabinie typu double cab, mieszczącej pięć osób. Prześwit wynosi 230 mm, co dodatkowo ułatwia jazdę w warunkach off-road.
Skrzynia ładunkowa T60 Max ma wymiary 1485 mm długości, 1510 mm szerokości i 530 mm wysokości i pozwala na transport ładunków o masie do 1050 kg. Pickup może holować przyczepę o masie do 3500 kg (z hamulcem), co czyni go wszechstronnym narzędziem dla przedsiębiorców i miłośników aktywnego wypoczynku. Standardowe wyposażenie obejmuje lakierowaną przestrzeń ładunkową, wykładzinę ochronną oraz zaczepy do mocowania ładunku, co zwiększa funkcjonalność.
Gwarancja na Maxus T60 Max w Polsce wynosi 5 lat lub 160 000 km, co jest jedną z lepszych ofert w segmencie pickupów. Obejmuje ona elementy mechaniczne, a powłoka lakiernicza jest chroniona przez 3 lata. Importer, RSA Polska, zapewnia dostęp do sieci serwisowej w Europie, co buduje zaufanie do marki, mimo że Maxus jest stosunkowo nowym graczem na polskim rynku.
Wyposażenie
Maxus T60 Max jest oferowany w Polsce wyłącznie w topowej wersji Luxury, która obejmuje bogate wyposażenie standardowe. W kabinie znajdziemy dwa 12,3-calowe ekrany – cyfrowy zestaw wskaźników oraz centralny ekran multimedialny z obsługą Apple CarPlay i Android Auto. Standard obejmuje także automatyczną klimatyzację z nawiewem na tylną kanapę, skórzaną tapicerkę, podgrzewane i elektrycznie regulowane fotele przednie oraz podgrzewaną kierownicę.
W kwestii bezpieczeństwa T60 Max oferuje sześć poduszek powietrznych, systemy ABS, ESP, asystenta hamowania awaryjnego, utrzymania pasa ruchu oraz adaptacyjny tempomat. Wyposażenie obejmuje również kamery 360° z czujnikami parkowania, światła LED oraz blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi, co zwiększa możliwości terenowe. Te elementy sprawiają, że pickup jest dobrze przygotowany do pracy i codziennego użytku.
Kabina została zaprojektowana z myślą o komforcie, oferując wysoką jakość materiałów, takich jak ekoskóra i starannie poprowadzone szwy. Choć wnętrze nie dorównuje luksusem topowym konkurentom, jak Ford Ranger Wildtrak, jest funkcjonalne i nowoczesne. Relingi dachowe, boczne stopnie i 18-calowe felgi aluminiowe dodają pojazdowi atrakcyjnego wyglądu.


Maxus T60 Max. Napędy i osiągi
Maxus T60 Max jest napędzany 2-litrowym silnikiem bi-turbo diesel o mocy 215 KM (158 kW) i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Silnik współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, a napęd na cztery koła (4x4) jest dołączany, z możliwością wyboru trybów jazdy i blokadą dyferencjału tylnej osi. System ten sprawdza się w trudnym terenie, oferując dobrą trakcję.
Osiągi T60 Max są adekwatne do jego zastosowań. Prędkość maksymalna wynosi 170 km/h, a średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP to 9,1 l/100 km. Choć nie jest to najbardziej ekonomiczny pickup, oferuje dobry balans między mocą a efektywnością. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h nie jest oficjalnie podawane, ale szacuje się, że zajmuje około 10–11 sekund.
W porównaniu z konkurentami, jak Toyota Hilux czy Isuzu D-Max, T60 Max wyróżnia się nowoczesnym układem napędowym i bogatym wyposażeniem w standardzie. Brak innych opcji silnikowych (np. benzynowych lub hybrydowych) może być ograniczeniem, ale diesel bi-turbo jest solidnym wyborem dla użytkowników ceniących moment obrotowy i możliwości terenowe.
Maxus T60 Max oferuje zdecydowaną większość wyposażenia w jednym dostępnej wersji Luxury. Jedyne możluiwości doposażenia samochodu to tak naprawdę wybór koloru nadwozia. Bez dopłaty dostępny jest bazowy biały kolor, za wszystkie pozostałe trzeba dopłacić 3 590 zł. Drugą i ostatnią dodatkowo płatną opcją jest wykładzina ochronna przestrzeni ładunkowej za 1 290 zł. Opcje personalizacji są więc zdecydowanie skromniejsze, niż u liderów rynku, takich jak Ford Ranger czy Toyota Hilux. Maxus stawia na prostotę i funkcjonalność, co pozwala utrzymać koszty zakupu na rozsądnym poziomie.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Maxus eTerron 9 2025. Kiedy na rynku, silniki, wyposażenie. Co będzie można kupić?
Maxus T60 Max 2025. Ceny w Polsce
Cena Maxus T60 Max w Polsce wynosi 135 900 zł netto za wersję Luxury z napędem 4x4 i automatyczną skrzynią biegów. W zależności od koloru lakieru czy w/w wykładziny ochronnej, cena może wzrosnąć do nieco ponad 140 tysięcy złotych. To konkurencyjna oferta na rynku, którą mogą zainteresować się niektórzy przedsiębiorcy. Warto jednak uwzględnić, że wartości rezydualne Maxus T60 Max mogą być niższe niż w przypadku bardziej uznanych marek, co może wpłynąć na koszty odsprzedaży. Niemniej jednak, niska cena początkowa i bogate wyposażenie standardowe sprawiają, że model ten jest jednym z najciekawszych pickupów w swojej klasie na polskim rynku.