M-Hero 917 2025. Cena, napęd, wyposażenie. Co można kupić?
M-Hero 917 to potężny elektryczny SUV od chińskiego Dongfeng, który pojawił się w Polsce z ceną 799 000 zł. Co oferuje ten model pod względem techniki, wyposażenia i osiągów?

M-Hero 917, znany także jako Mengshi 917, zadebiutował w Polsce podczas Poznań Motor Show 2025, przyciągając uwagę swoją masywną sylwetką i mocą 1088 KM. W Polsce dostępna jest wyłącznie wersja elektryczna (BEV), która łączy luksus z terenowymi możliwościami. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o tym modelu, oparte na najnowszych informacjach, w tym danych technicznych, wyposażeniu i cenach.
Dane techniczne: wymiary, pojemność bagażnika, gwarancja na samochód
M-Hero 917 mierzy 4987 mm długości, 2080 mm szerokości i 1935 mm wysokości, z rozstawem osi 2950 mm. Jego prześwit wynosi 335 mm, a maksymalna głębokość brodzenia to 900 mm. Masa własna to około 3410 kg, co wynika z dużej baterii i solidnej konstrukcji.
Bagażnik oferuje 452 litry pojemności w standardowej konfiguracji, co jest wystarczające na codzienne potrzeby i wyprawy. Po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń znacznie się powiększa. Hak holowniczy (dopuszczalna masa holowania 2,5 t) zwiększa praktyczność pojazdu.
Gwarancja na pojazd wynosi 5 lat lub 100 000 km, a na akumulator trakcyjny i napęd – 8 lat lub 160 000 km. Pierwszy salon i serwis Dongfeng otwarto w Warszawie, a kolejne punkty planowane są do końca 2025 roku.
M-Hero 917 2025. Wyposażenie
Wnętrze M-Hero 917 wyposażono w trzy duże ekrany: 12-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, 16-calowy centralny ekran dotykowy i ekran dla pasażera. System infotainment obsługuje Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth. System audio z redukcją szumów zapewnia wysoką jakość dźwięku.
Standardowe wyposażenie obejmuje kamerę Night Vision z oznakowaniem pieszych i pojazdów, adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i automatyczne hamowanie. Fotele z funkcją masażu, podgrzewaniem i wentylacją oraz panoramiczny dach podnoszą komfort.
Terenowe systemy, jak M ATS, dostosowują napęd do warunków, a funkcje takie jak „crab-walking” (skrétne tylne koła o kącie 10,6°) ułatwiają manewry. Auto ma też pneumatyczne zawieszenie z regulacją wysokości i tryb pełzania do brodzenia w wodzie.


M-Hero 917. Napędy i osiągi
M-Hero 917 w wersji BEV napędzają cztery silniki elektryczne, każdy na jedno koło, o łącznej mocy 1088 KM i 1400 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 200 km/h.
Bateria o pojemności 142,7 kWh (NMC Qilin od CATL) zapewnia zasięg 420 km według cyklu WLTP. Maksymalna moc ładowania to 100 kW (DC) lub 11 kW (AC).
Samochód radzi sobie w terenie dzięki dwubiegowej skrzyni automatycznej, pneumatycznemu zawieszeniu (skok 150 mm) i hamulcom Brembo z 6-tłoczkowymi zaciskami. Głębokość brodzenia 90 cm i systemy terenowe czynią go konkurentem dla Mercedesa G580 EQ.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Dongfeng Huge 2025. Cena, silnik, wyposażenie. Co można kupić w Polsce?
Ceny w Polsce
Cena M-Hero 917 w Polsce wynosi 799 000 zł, jak potwierdzono na Poznań Motor Show 2025. Jest to cena za standardową wersję z bogatym wyposażeniem, bez dodatkowych opcji. Co ciekawe, w Europie ceny są sporo niższe, np. w Hiszpanii auto kosztuje od 158 037 euro (ok. 688 000 zł).
W porównaniu do Mercedesa G580 EQ (cena od 664 100 zł), M-Hero 917 oferuje większą moc i podobne zdolności terenowe za sporo wyższą cenę. Dodatkowo pojedyncza wersja wyposażenia ogranicza wybór w porównaniu z konkurencją.