3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Samochody
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Opinie Klientów
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • ChinskieSamochody.pl
              • Strefa wiedzy
              • Nowości motoryzacyjne
              • [PREMIERA] Marka Jetour ląduje w Warszawie. Chiński desant na polski rynek

              [PREMIERA] Marka Jetour ląduje w Warszawie. Chiński desant na polski rynek

              07.11.2025 Kamil Rogala

              Marka Jetour oficjalnie w Polsce. Do końca roku 20 salonów stacjonarnych, w 2026 kolejne 10. poznaj gamę modelową oraz relację z premiery nowej chińskiej marki w Polsce.

              Jetour Polska - premiera

              W polskim kalendarzu premier motoryzacyjnych widzieliśmy już wszystko. Skromne prezentacje w hotelowych salkach, jazdy po nudnych trasach testowych i prezentacje, które usypiały szybciej niż tabletki nasenne. A potem wchodzi Jetour (czyt. Dżetur – cokolwiek to znaczy), cały na biało... a właściwie w blasku reflektorów, dymu i z rozmachem, którego nie powstydziłby się sylwestrowy koncert. Warszawski Tor Służewiec zamienił się na jeden wieczór w centrum motoryzacyjnego wszechświata.

              Galeria

              Były tłumy gości, celebryci uśmiechający się do obiektywów i trzy nowe samochody, które mają zamiar zrobić na naszym rynku potężne zamieszanie. To nie była próba cichego wejścia na rynek. To była głośna, huczna deklaracja: "Jesteśmy, mamy pieniądze i zamierzamy sprzedawać dużo samochodów". Czy to się uda? Czy to ma sens? Czy te auta są godne uwagi? Postanowiłem to sprawdzić i… nie mam jednoznacznych odpowiedzi.

              Kim (albo czym) jest Jetour?

              Zanim przejdziemy do samych aut, warto zadać sobie pytanie, skąd w ogóle wziął się ten nowy gracz. Historia jest krótka, bo marka Jetour powstała w Chinach w 2018 roku, co w świecie motoryzacji jest mgnieniem oka. To submarka gigantycznego koncernu Chery, stworzona, by celować w młodszych, dynamicznych klientów, którzy chcą technologii i designu, ale niekoniecznie chcą za to płacić cen z segmentu premium. A teraz, po zdobyciu przyczółków na kilku innych rynkach, wchodzą do Polski z całą gamą modelową naraz. Strategia jest prosta i brutalna: dać klientowi absolutnie wszystko w standardzie, dorzucić 7-letnią gwarancję (z limitem 150 000 km) i wystawić rachunek, który u konkurencji wywołuje nerwowy tik oka i mimowolny krzyk: Że ile?!

              Na start dostajemy trzy SUV-y: Dashing, X70 Plus i T2. Każdy inny, każdy wycelowany w inną potrzebę, ale wszystkie łączy jedno – lista wyposażenia długa jak chiński mur. Cechy wspólne? Brak. Stylistyczna równowaga i jakiś zamysł? Brak. Sens? Być może. Atrakcyjna oferta? Ciężko przyznać, ale… tak.

              Akt 1. Jetour Dashing: Modniś z wielkim tabletem

              Pierwszy na scenie pojawił się Dashing. To kompaktowy SUV (4,59 m długości), który wygląda, jakby uciekł z planu filmu science-fiction. Ma agresywny, bezramkowy grill, ostre linie i klamki chowające się w nadwoziu. Ewidentnie celuje w tych, dla których styl jest ważniejszy niż cokolwiek innego. Wnętrze to już czysty high-tech. W tańszej wersji dominuje ekran 12,8 cala, a w droższej – monstrualny, 15,6-calowy tablet, który zarządza dosłownie wszystkim. Fani ergonomii pewnie dostaną zapaści, ale gadżeciarze dadzą sobie radę. Fotele są podgrzewane i wentylowane, a panoramiczny szyberdach jest w standardzie.

              Pod maską bez szaleństw, ale solidnie i co dla większości najważniejsze - spalinowo. Do wyboru są dwa silniki benzynowe: 1.5T o mocy 156 KM (230 Nm), połączony z 6-biegową skrzynią dwusprzęgłową (DCT), oraz mocniejszy 1.6T generujący 197 KM (290 Nm) i spięty z 7-biegowym DCT. Oba napędzają tylko przednią oś. W sumie przydałaby się jakaś sensowna hybryda, ale Chińczycy albo oferują coś genialnego (np. superhybryda BYD itp.) albo kompletnie nieekonomiczne benzyny. Jak jest tutaj? Zobaczymy, ale na cuda bym nie liczył. Ceny? Zaczynają się od 112 900 zł, co za tak wyglądające i tak wyposażone auto brzmi jak pomyłka w druku. Ale lecimy dalej!

              Akt 2. Jetour X70 Plus: Siedmioosobowy autobus rodzinny

              Drugi model to X70 Plus, czyli propozycja dla tych, którzy zdążyli się rozmnożyć. To już kawał auta – ponad 4,7 metra długości – a jego największą zaletą jest to, że w standardzie oferuje 7 miejsc. Dwa dodatkowe fotele w trzecim rzędzie można złożyć by zyskać płaską podłogę, lub rozłożyć niemal całkowicie rezygnując z bagażnika. To kolejny 7-osobowy SUV na rynku, ale z tą cenę, konkurencja może mieć spory problem. Ale po kolei. Stylistycznie X700 Plus jest bardziej powściągliwy niż Dashing, ale wciąż wygląda nowocześnie, z potężnym chromowanym grillem i 20-calowymi felgami. Wnętrze to z kolei ukłon w stronę Mercedesa – mamy tu połączony panel dwóch ekranów 10,25 cala i od groma nawiązań do niemieckiego konkurenta. Nawet na prezentacji przedstawiciele marki specjalnie się z tym nie kryli.

              Co ciekawe, lista wyposażenia jest równie absurdalnie długa. Wersja 1.5T 6DCT ma już kamerę cofania, panoramiczny dach i elektryczną klapę bagażnika. Droższy wariant 1.6T 7DCT dokłada do tego kamerę 360 stopni, 8 głośników (zamiast 6), trzystrefową klimatyzację (z osobnym panelem dla drugiego rzędu), podgrzewane i wentylowane fotele przednie oraz fotel kierowcy z pamięcią. Silniki są te same co w Dashingu (156 KM i 197 KM). Cena? Od 124 900 zł. Znalezienie innego, nowego, 7-osobowego SUV-a z takim wyposażeniem za te pieniądze jest... niemożliwe. Nie okłamujmy się – to oferta powodująca opad szczęki. Nawet koledzy dziennikarze na trybunach nie kryli zdziwienia. Nie mogę się doczekać, aby sprawdzić to auto, aby znaleźć jakieś wady i problemy. Musi mieć. Musi!

              Akt 3. Jetour T2: Twardziel (przynajmniej z wyglądu)

              Na koniec zostawiono wisienkę na torcie. Model T2. To jest odpowiedź Jetoura na modę na "pudełkowate" terenówki. Wygląda jak wściekły i nieco futurystyczny potomek Defendera i Bronco. Ma niemal 4,8 metra długości, potężne nadkola, pionową szybę przednią i pełnowymiarowe koło zapasowe na drzwiach bagażnika (otwieranych na bok). To auto krzyczy "PRZYGODA!", nawet jeśli największą przygodą będzie podjazd pod wysoki krawężnik w centrum miasta. Zimą. W śnieżycy. Po ciemku!

              Ale w przeciwieństwie do wielu udawaczy, T2 ma argumenty. Występuje tylko w jednej, kompletnie wyposażonej wersji. Pod maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 254 KM (z momentem obrotowym 390 Nm), połączony z 7-biegową skrzynią DCT. I co najważniejsze – ma napęd „Real Time 4WD” z elektronicznie sterowanym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu i trybami jazdy na śnieg, błoto czy skały. Nie powiem, to nawet do mnie przemawia i jeśli kiedykolwiek zdecydowałbym się na zakup chińskiego auta (gdy inni producenci by zbankrutowali), moja odkrywcza dusza mogłaby mi podpowiadać: „Weź T2! Załóż bagażnik na dach, wyciągarkę, namiot, snorkel, terenowe opony! Będzie sam raz do miasta!

              We wnętrzu znów króluje technologia: 15,6-calowy ekran, procesor Qualcomm Snapdragon 8155, 12 głośników z subwooferem, reflektory Matrix LED i absolutnie wszystko, co dało się zaznaczyć na liście opcji, w tym podgrzewana przednia szyba i kierownica. To wszystko opakowane zaskakująco cywilizowaną stylistyką, miękką skórą i ładnymi dodatkami. Cena za tego "wszystkomającego" twardziela to 174 900 zł. Wydaje się sporo, ale znów – niech ktoś znajdzie tańszą alternatywę.

              Werdykt, czyli: Czy to ma sens?

              Jetour nie przyszedł do Polski prosić o udział w rynku. Przyszedł go sobie wziąć. Huczna premiera na Służewcu była tylko pokazem siły. Prawdziwą bronią jest stosunek ceny do wyposażenia. Trzy zupełnie różne modele, każdy naładowany technologią po dach (często panoramiczny i w standardzie), z mocnymi silnikami benzynowymi i 7-letnią gwarancją, w cenach, które u europejskiej i japońskiej konkurencji wywołają co najmniej migrenę. Czy to wszystko będzie działać i czy się nie rozpadnie? Cóż, 7 lat gwarancji to odważna deklaracja, że producent jest pewny swego. Jestem bardzo ciekawy najbliższej przyszłości i ruchów konkurencji, bo na rynku robi się naprawdę gorąco. Fakt, niektórzy posiadacze chińskich aut mają pewne problemy np. z dostępnością części, ale te ceny naprawdę przekonują, a ekspansja chińskich producentów zdaje się nie mieć końca. Pozostaje pytanie – które marki się utrzymają i zostaną na dłużej? O tym przekonamy się zapewne za kilka lat, a tymczasem mamy okazję obserwować naprawdę ciekawe zmiany.

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              DR Automobiles

              DR Automobiles. Włosko-chiński mariaż de...

              Myślisz, że DR Automobiles to kolejna chińska marka zalewająca Polskę? Błąd. To Włosi, którzy do perfekcji opanowali globalny biznes. Założona prze...

              Katarzyna Bugla 18.11.2025 6 min
              Chery Tiggo 4

              Porównanie: Chery Tiggo 4 vs Toyota Yari...

              Na polski rynek zawitała właśnie kolejna chińska hybryda. Tym razem Chińczycy postanowili rzucić rękawicę Toyocie w popularnym segmencie miejskich...

              Paweł Bartocha 13.11.2025 5 min
              Bestune T77

              TEST: Bestune T77, czyli falstart w chiń...

              Bestune to chińska marka koncernu FAW Group, która w ostatnim czasie dotarła do Polski. Podobnie jak wielu jego rodaków, samochód próbuje kusić kie...

              Klaudia Figiel 07.11.2025 8 min
              utrata wartości ile warte są chińskie samochody

              Wartość rezydualna chińskich samochodów...

              Atrakcyjna cena to jeden z największych atutów chińskich samochodów. Jak jednak wygląda ich wartość rezydualna? Sprawdź, jak kształtują się ceny au...

              Beata Szymańska 04.11.2025 8 min
              Kto może prowadzić samochód w leasingu

              Kto może prowadzić auto w leasingu? Aspe...

              Kwestia tego, kto może prowadzić auto w leasingu, jest kluczowa i zależy przede wszystkim od zapisów w umowie leasingowej oraz polisy ubezpieczenia...

              Beata Szymańska 04.11.2025 6 min
              exlantix et5

              Exlantix ET5. Chce utrudnić życie BYD dz...

              Exeed Exlantix ET5 debiutuje w chińskich salonach jako premium hybrydowy SUV plug-in. Jedną z jego największych zalet jest imponujący zasięg całkow...

              Daniel Marek 02.11.2025 2 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez ChinskieSamochody.pl

              • Baic
              • Bestune
              • BYD
              • Chery
              • DFSK
              • Forthing
              • JAC
              • Jaecoo
              • Leapmotor
              • MG
              • Omoda
              • Baic Beijing 3
              • Baic Beijing 5
              • Baic Beijing 7
              • Baic BJ60
              • Bestune B70
              • Bestune T77
              • Bestune T90
              • BYD ATTO 2
              • BYD Dolphin Surf
              • BYD Seal 5
              • BYD Seal 6
              • BYD Seal 6 DM-i
              • BYD Seal U
              • BYD Sealion 7
              • BYD Tang
              • Chery Tiggo 4
              • Chery Tiggo 7
              • Chery Tiggo 8
              • DFSK E5
              • DFSK FX 600
              • Forthing T-Five
              • Forthing U-Tour
              • JAC 7
              • JAC JS8
              • JAC JS8 PRO
              • Jaecoo 7
              • Leapmotor C10
              • Leapmotor T03
              • MG 3
              • MG 4
              • MG HS
              • MG MGS5
              • MG ZS
              • Omoda 5
              • Omoda 9

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Superauto.pl
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.