3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Samochody
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Opinie Klientów
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • ChinskieSamochody.pl
              • Strefa wiedzy
              • Strefa wiedzy
              • Pierwsza jazda: BYD Dolphin Surf. Postrach europejskich elektryków

              Pierwsza jazda: BYD Dolphin Surf. Postrach europejskich elektryków

              22.05.2025 Paweł Bartocha

              Na polskie drogi wjeżdża BYD Dolphin Surf – nowy miejski elektryk z Chin, który po pierwszych jazdach testowych zapowiada się na hit sprzedaży.

              BYD Dolphin Surf

              Z artykułu dowiesz się o:

              BYD rośnie w siłę
              Dolphin Surf walczy w popularnym segmencie B
              Zwarty mieszczuch z wyjątkowym lakierem
              Jeszcze bardziej pozytywnie zaskakuje kabina
              Pierwszy chińczyk, w którym nie narzekam na ergonomię
              Nie spodziewałem się tak przestronnej i funkcjonalnej kabiny 
              Mały BYD Dolphin Surf jest oszczędny i dynamiczny...
              Przy tym zwinny i przyjemny w prowadzeniu
              BYD Dolphin Surf i jego ceny, czyli clou programu
              BYD Dolphin Surf 2025 - wyposażenie
              Główni rywale BYDa Dolphin Surf
              BYD Dolphin Surf - obsługa serwisowa
              Podsumowanie

              BYD nie zwalnia tempa i konsekwentnie poszerza swoją ofertę w Europie, w tym również w Polsce. Najnowszym członkiem gamy modelowej jest Dolphin Surf – najmniejszy i zarazem najbardziej przystępny cenowo samochód  w europejskim portfolio marki. Co ciekawe, debiut tego modelu odbył się równocześnie w aż 14 krajach, w tym także nad Wisłą. Sama premiera miała nietuzinkowy charakter – zorganizowana w stylu gamingowym, momentami przypominała prezentację gry na Nintendo Switch. To lekkie, wręcz zabawowe podejście miało podkreślić miejski, luźny charakter nowego elektryka z Chin. Już pierwsze spotkanie z Dolphin Surf zrobiło na mnie pozytywne wrażenie, a jazdy po zatłoczonych ulicach Warszawy jedynie utwierdziły mnie w przekonaniu, że to bardzo udana propozycja.

              BYD Dolphin Surf przód

              BYD rośnie w siłę

              W 2024 roku koncern BYD sprzedał na całym świecie 4,27 miliona samochodów, co pozwoliło mu zająć 6. miejsce wśród największych producentów motoryzacyjnych na świecie i osiągnąć imponujący wzrost sprzedaży o 41% względem roku poprzedniego. Marka BYD uplasowała się na 3. miejscu w globalnym rankingu najpopularniejszych marek oraz objęła pozycję lidera w segmencie NEV (pojazdy elektryczne i hybrydy plug-in) z udziałem rynkowym na poziomie 21%. W Polsce BYD zadebiutował w sierpniu 2024 roku i szybko zdobywa coraz większe zainteresowanie. W okresie od stycznia do kwietnia 2025 sprzedano 855 pojazdów tej marki, co daje jej 5. miejsce wśród chińskich producentów i 37. ogólnie na rynku. Dodatkowo, model BYD Seal U DM-i znalazł się w czołówce — wśród trzech najczęściej wybieranych hybryd plug-in, zarówno w Polsce jak i w Europie Zachodniej.

              Dolphin Surf walczy w popularnym segmencie B

              Nowy model BYD to już ósmy samochód tej marki dostępny w Europie. Choć na rodzimym rynku zadebiutował jako Seagull i był pozycjonowany w segmencie A, wersja europejska – przemianowana na Dolphin Surf – została rozbudowana i "awansowała" do segmentu B. Mierzy 3,99 m długości, 1,72 m szerokości i 1,59 m wysokości, przy rozstawie osi wynoszącym 2,5 m. Oznacza to, że jest wyraźnie większy od swojego chińskiego odpowiednika – dłuższy o 21 cm, nieco szerszy i wyższy. Choć przestrzeń bagażowa nie rzuca na kolana – oferuje 308 litrów, a po złożeniu siedzeń do 1037 litrów – w codziennym, miejskim użytkowaniu z pewnością wystarczy, by pomieścić zakupy czy weekendowy bagaż.

              BYD Dolphin Surf sylwetka

              Zwarty mieszczuch z wyjątkowym lakierem

              Dolphin Surf wygląda naprawdę nieźle, choć proporcje – dość wąskie i wysokie nadwozie – mogą nie każdemu przypaść do gustu. To jednak typowa cecha miejskich aut. Projektanci zadbali jednak o detale, które pozytywnie wpływają zarówno na aerodynamikę, jak i ogólny odbiór stylistyczny. Maska płynnie łączy się z reflektorami i zderzakiem, dach kończy się dość masywnym spojlerem, a klamki zostały zgrabnie zlicowane z karoserią. Całość uzupełniają ostre reflektory LED z charakterystycznymi pionowymi paskami świateł do jazdy dziennej, które nadają temu miejsku nieco dynamicznego, wręcz sportowego charakteru.

              Zgrabnie poprowadzona linia szyb, która zwęża się ku tyłowi, oraz wizualnie odseparowany dach sprawiają, że sylwetka auta wydaje się bardziej nowoczesna i atrakcyjniejsza dla oka. Z tyłu mamy wszechobecną w dzisiejszych autach blendę świetlną. Największe wrażenie zrobił jednak lakier Lime Green – żywy, odważny kolor, który przyciągał spojrzenia przechodniów. Co ważne, nie jest to opcja dodatkowo płatna – to standardowe wyposażenie. Trudno się dziwić, że to właśnie on "robi całą robotę", jeśli chodzi o pierwsze wrażenie wizualne.

              BYD Dolphin Surf

              Jeszcze bardziej pozytywnie zaskakuje kabina

              Kabina BYDa Dolphin Surf również prezentuje się naprawdę fajnie. Centralnym punktem kokpitu jest 10,1-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego, który – jak przystało na BYD – można obracać w pionie i poziomie. Co ciekawe, poniżej wyświetlacza znalazło się kilka fizycznych przycisków, co jest rzadko spotykane w chińskich autach. Ułatwiają one szybki dostęp do najważniejszych funkcji, takich jak zmiana biegów, wybór trybu jazdy, sterowanie klimatyzacją czy regulacja głośności. Jeszcze niżej umieszczono nawiewy oraz złącza USB-C. Środkowa konsola została dobrze przemyślana – znajdziemy tu wygodny podłokietnik, uchwyty na napoje i praktyczną półkę z ładowarką indukcyjną o mocy 15W (zarezerwowaną dla wersji Comfort). Z kolei przed kierowcą znajduje się kompaktowy, 7-calowy ekran cyfrowych zegarów, który prezentuje najważniejsze informacje w czytelnej formie.

              BYD Dolphin Surf wnętrze

              Jakość wykończenia wnętrza BYD-a Dolphin Surf okazała się bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Środkowa część deski rozdzielczej została pokryta miękkim, przyjemnym w dotyku materiałem, który pojawia się również na podłokietnikach i panelach drzwi – co w tym segmencie wcale nie jest oczywistością. Na uwagę zasługuje także staranne spasowanie elementów – nawet podczas jazdy po nierównych nawierzchniach kabina pozostaje cicha i wolna od jakichkolwiek niepożądanych dźwięków.

              Pierwszy chińczyk, w którym nie narzekam na ergonomię

              W przeciwieństwie do wielu innych chińskich samochodów, w których ergonomia często pozostawiała sporo do życzenia, BYD Dolphin Surf pozytywnie zaskakuje pod względem intuicyjności obsługi. Jak już wspominałem, na pokładzie znajdziemy kilka klasycznych przycisków, które ułatwiają dostęp do kluczowych funkcji. Sam ekran dotykowy działa responsywnie, a system multimedialny ma przejrzyste i logiczne menu. Bez problemu łączy się ze smartfonem, oferując bezprzewodową obsługę Apple CarPlay i Android Auto – choć te funkcje działają wyłącznie przy poziomym ustawieniu ekranu. Jedynym drobnym mankamentem jest zbyt duże nagromadzenie ustawień dotyczących parametrów pojazdu w jednej zakładce, co może wymagać chwili przyzwyczajenia. Na plus natomiast należy zaliczyć dobrze działającą nawigację, która nie tylko pokazuje najbliższe stacje ładowania, ale również wizualizuje realny zasięg pojazdu w zależności od poziomu baterii – co okazuje się bardzo praktyczne w codziennym użytkowaniu.

              BYD Dolphin Surf multimedia

              Nie spodziewałem się tak przestronnej i funkcjonalnej kabiny 

              Pod względem przestronności i praktyczności wnętrza trudno się do czegokolwiek przyczepić. Przednie fotele oferują dużo miejsca, są wygodne i obszerne, a ich tapicerka z wegańskiej skóry prezentuje się nowocześnie. Zintegrowane zagłówki nadają im sportowy charakter, a dodatki takie jak elektryczna regulacja i podgrzewanie siedzisk zwiększają komfort użytkowania. Pod środkową konsolą znajduje się praktyczna półka, która ciągnie się aż do tylnej części kabiny – świetne rozwiązanie na drobiazgi. W drugim rzędzie również nie można narzekać – przestrzeń na nogi zaskakuje pozytywnie, kanapa jest odpowiednio wyprofilowana i ma długie siedzisko, co zapewnia wygodę nawet na dłuższych trasach. Dzięki płaskiej podłodze pasażerowie tylnego rzędu zyskują więcej swobody. Również nad głową nie brakuje przestrzeni, a widoczność z obu rzędów wypada dobrze. Jak na auto miejskie, warunki w kabinie są naprawdę imponujące.

              BYD Dolphin Surf fotele

              Mały BYD Dolphin Surf jest oszczędny i dynamiczny...

              Teraz kilka słów o tym, jak Dolphin Surf spisuje się na drodze – a trzeba przyznać, że jeździ się nim naprawdę przyjemnie. Największe zaskoczenie? Zdecydowanie dynamika. Choć patrząc na dane techniczne, trudno się dziwić – topowa wersja Comfort oferuje 156 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 9,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 150 km/h. Przy mocniejszym przyspieszaniu kontrola trakcji (ESP) ma momentami pełne ręce roboty, żeby utrzymać przednie koła w ryzach. Szczerze mówiąc, do codziennych dojazdów w mieście w zupełności wystarczyłaby też słabsza wersja z silnikiem 88 KM.

              W wersji Comfort BYD Dolphin Surf wyposażony jest w akumulatory LFP o pojemności 43,2 kWh, które zapewniają przyzwoity zasięg – według danych WLTP wynosi on 310 km w cyklu mieszanym. Podczas jazdy testowej, przy poziomie naładowania wynoszącym 84%, komputer pokładowy wskazywał 264 km zasięgu, co sugeruje, że przy pełnym akumulatorze wynik może zbliżać się do 300 km. W momencie, gdy wsiadłem do samochodu, średnie zużycie energii wynosiło 14,5 kWh/100 km (na odcinku około 50 km). Po przejechaniu kolejnych 15–20 km po centrum Warszawy udało mi się obniżyć ten wynik do 13,7 kWh/100 km. Dla porównania – producent deklaruje zużycie energii na poziomie 10,8 kWh/100 km w mieście oraz 16 kWh/100 km w cyklu mieszanym. Rzeczywisty zasięg planuję dokładniej sprawdzić podczas pełnego testu. Jeśli chodzi o ładowanie – Dolphin Surf obsługuje moc do 85 kW, co pozwala na uzupełnienie energii od 10 do 80% w około 30 minut.

              BYD Dolphin Surf tył

              Przy tym zwinny i przyjemny w prowadzeniu

              Dolphin Surf to nie tylko dynamiczny, ale też zwinny samochód, co zawdzięcza stosunkowo sztywnemu zawieszeniu – zestrojonemu nieco w sportowym stylu. Układ kierowniczy działa bardzo przyzwoicie, zwłaszcza w trybach Normal i Sport. W miejskich warunkach, przy manewrowaniu w ciasnych ulicach, warto przełączyć się na tryb Eco – wtedy kierownica pracuje lżej, co poprawia komfort jazdy. Nie da się ukryć, że twardsze zawieszenie daje o sobie znać na nierównościach – hałasy z podwozia są słyszalne, choć na szczęście nieprzesadnie odczuwalne dla pasażerów. Pewnego przyzwyczajenia wymaga też praca układu hamulcowego – rekuperacja nie jest tak intensywna, jak w wielu konkurencyjnych modelach z Europy czy Japonii. W Dolphinie działa ona subtelniej i najlepiej od razu ustawić ją na poziom "wysoki", jeśli zależy nam na wyraźnym efekcie hamowania silnikiem.

              BYD Dolphin Surf i jego ceny, czyli clou programu

              Czas przejść do tego, co interesuje wszystkich najbardziej – ile kosztuje ten cytrynowy elektryk? Podstawowa wersja Active z silnikiem o mocy 88 KM startuje od 82 700 zł, ale po uwzględnieniu dopłat z programu NaszEAuto cena może spaść nawet do 42 700 zł. W tej wersji otrzymujemy auto z baterią 30 kWh i zasięgiem do 220 km w cyklu mieszanym. Moim zdaniem najrozsądniejszym wyborem jest środkowa wersja Boost – również z silnikiem 88 KM, ale już z większym akumulatorem 43,2 kWh i zasięgiem 322 km. Jej cena to 97 700 zł. Na szczycie oferty znajduje się testowana przeze mnie odmiana Comfort – z mocniejszym silnikiem 156 KM i taką samą baterią 43,2 kWh, wyceniona na 110 500 zł. Jedyną opcją jest lakier metalik za 2900 zł, jednak mój wybór już znacie. BYD daje gwarancję na akumulatory na 8 lat lub 200 000 km, zaś na samochód 6 lat lub 150 000 km. 

              BYD Dolphin Surf 2025 - wyposażenie

               Już bazowa wersja Active jest dość bogato wyposażona. Poniżej prezentujemy tabelę porównującą wyposażenie poszczególnych wersji: 

              Wyposażenie Active Boost Comfort
              Fotele ze skóry wegańskiej ✅ ✅ ✅
              Funkcja V2L ✅ ✅ ✅
              Zestaw systemów bezpieczeństwa ✅ ✅ ✅
              Aktywny tempomat ✅ ✅ ✅
              Czujniki parkowania z tyłu ✅ ✅ ✅
              Kamera cofania ✅ ✅ ✅
              Światła do jazdy dziennej LED ✅ ✅ ✅
              Felgi 15" stalowe ✅ ❌ ❌
              Felgi 16" aluminiowe ❌ ✅ ✅
              Nawigacja ✅ ✅ ✅
              Wielofunkcyjna kierownica ✅ ✅ ✅
              Manualna klimatyzacja ✅ ✅ ✅
              Dostęp bezkluczykowy ✅ ✅ ✅
              System multimedialny z ekranem 10,1" + Apple CarPlay / Android Auto ✅ ✅ ✅
              Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka ❌ ✅ ✅
              Czujnik deszczu ❌ ✅ ✅
              Elektrycznie regulowany fotel kierowcy (6 kierunków) ❌ ✅ ✅
              Elektrycznie regulowany fotel pasażera (4 kierunki) ❌ ✅ ✅
              Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem ❌ ✅ ✅
              Drugi komplet kluczyków ❌ ✅ ✅
              Reflektory LED ❌ ❌ ✅
              Przyciemniane szyby ❌ ❌ ✅
              Lusterka zewnętrzne z oświetleniem powitalnym ❌ ❌ ✅
              Podgrzewane fotele przednie ❌ ❌ ✅
              Indukcyjna ładowarka 15W ❌ ❌ ✅
              Kamery 360° ❌ ❌ ✅

              Główni rywale BYDa Dolphin Surf

              BYD Dolphin Surf mierzy się z liczną konkurencją — podstawowa wersja, dzięki atrakcyjnej cenie i specyfikacji, konkuruje z autami segmentu A takimi jak Dacia Spring, Fiat 500e czy Leapmotor T03, podczas gdy lepiej wyposażone odmiany rywalizują z miejskimi hatchbackami pokroju Citroëna eC3, Fiata Grande Panda Electric, Renault 5 E-Tech electric, Peugeota e-208 oraz Opla Corsy electric.

              BYD Dolphin Surf - obsługa serwisowa

              Przeglądu w BYD Dolphinie Surf dokonuje się co 2 lata lub co 30 000 km. Poniżej przedstawiamy harmonogram konserwacji poszczególnych podzespołów Dolphina Surf: 

              Element konserwacji Częstotliwość / Odstęp
              Sprawdzenie klocków i tarcz hamulcowych Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie przewodów sztywnych i elastycznych układu hamulcowego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie kierownicy i drążka kierowniczego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie osłon przeciwpyłowych półosi napędowych Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie sworznia kulowego i osłony przeciwpyłowej Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie zawieszenia przedniego i tylnego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie stanu opon i ciśnienia w oponach (w tym układu TPMS) Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie zużycia opon (geometria kół w razie nierównomiernego zużycia >2 mm) Podczas każdej konserwacji; zwiększyć częstotliwość w trudnych warunkach, w razie potrzeby dokonać rotacji opon
              Sprawdzenie układu EPS (korozja, ciała obce, ścieranie złączy, uziemienie) Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie płynu hamulcowego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie półki akumulatora napędowego i elementów ochronnych Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Sprawdzenie filtra wstępnego i kabinowego klimatyzacji Co 24 miesiące lub 30 000 km (lub co 6 mies. w trudnych warunkach)
              Wymiana czynnika chłodniczego klimatyzacji i płynu chłodzącego akumulatora* Co 6 lat lub 90 000 km (czynnik na bazie kwasów organicznych)
              Wymiana płynu chłodzącego HV (fioletowy) Po 24 mies./30 000 km, potem co 48 mies./60 000 km
              Wymiana płynu chłodzącego silnika napędowego Co 6 lat lub 90 000 km
              Wymiana płynu hamulcowego Co 24 miesiące lub 30 000 km
              Wymiana oleju przekładniowego w przekładni redukcyjnej Po 24 mies./30 000 km, potem co 24 mies./48 000 km
              Sprawdzenie i smarowanie zamków drzwi (język, pierścień) Co 12 miesięcy lub 20 000 km; pierwszy raz po 5000 km

              Podsumowanie

              Reasumując, BYD Dolphin Surf to jeden z tych samochodów, które nie zapowiadają się na wyjątkowe, a mimo to potrafią pozytywnie zaskoczyć w wielu obszarach. Ma atrakcyjny wygląd, jest zwrotny i przyjemny w prowadzeniu, oferuje rozsądny zasięg, niskie zużycie energii oraz dobre osiągi. Do tego wyróżnia się bogatym wyposażeniem i przestronnym, praktycznym wnętrzem. Na tle innych chińskich modeli wypada wyjątkowo intuicyjnie pod względem obsługi. Owszem, nie jest wolny od wad – do największych należą raczej niewielki bagażnik i przeciętne tłumienie nierówności – ale nie są to mankamenty, które przekreślałyby jego zalety. Biorąc pod uwagę atrakcyjną cenę i możliwość skorzystania z dopłat do zakupu aut elektrycznych, Dolphin Surf ma spory potencjał, by stać się rynkowym hitem.

              Tagi

              • BYD
              • Test
              Zobacz podobne artykuły
              chiny baterie produkcja dominacja

              Chiny dominują na rynku baterii. Rekordo...

              Chiny osiągnęły nowy rekord w produkcji baterii do samochodów elektrycznych, generując w ciągu zaledwie dziewięciu miesięcy 2025 roku aż 1122 GWh....

              Daniel Marek 25.10.2025 4 min
              JAC JS8 Pro

              Porównanie: JAC JS8 Pro vs Volkswagen Ta...

              Na polski rynek trafiła kolejna chińska marka w postaci JAC. Producent kusi rzecz jasna ceną, jednak nie tylko ona jest atutem JAC JS8 Pro. Zestawi...

              Paweł Bartocha 24.10.2025 7 min
              xpeng x9 erev

              Xpeng X9 EREV. Minivan z ponad 1600 km z...

              XPeng we współpracy z Volkswagenem prezentuje minivana X9 EREV – hybrydę o rekordowym zasięgu 1602 km, w tym 450 km w trybie elektrycznym. To przeł...

              Daniel Marek 23.10.2025 4 min
              wypadek autem w leasingu co zrobić krok po kroku

              Wypadek samochodem w leasingu - co zrobi...

              Czy wiesz, jakie obowiązki i prawa ma leasingobiorca po wypadku? Kto wzywa policję, jak poprawnie spisać oświadczenie, jakie są różnice między szko...

              Beata Szymańska 21.10.2025 12 min
              jetour g700 jangcy

              Jetour G700 pokonał... rzekę Jangcy. 1,5...

              Rosnące zainteresowanie chińskimi samochodami na europejskim rynku budzi wiele emocji. Choć niektórzy próbują umniejszać wysiłki chińskich producen...

              Daniel Marek 19.10.2025 3 min
              Omoda 9 Super Hybrid

              TEST: Omoda 9 Super Hybrid – nie bez pow...

              Chińska propozycja koncernu Chery – Omoda 9 Super Hybrid – pojawiła się na polskim rynku zaledwie kilka miesięcy temu i zdobyła niemałą popularność...

              Klaudia Figiel 15.10.2025 8 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez ChinskieSamochody.pl

              • Baic
              • Bestune
              • BYD
              • Chery
              • DFSK
              • Forthing
              • JAC
              • Jaecoo
              • Leapmotor
              • MG
              • Omoda
              • Baic Beijing 3
              • Baic Beijing 5
              • Baic Beijing 7
              • Baic BJ60
              • Bestune T77
              • BYD ATTO 2
              • BYD Dolphin Surf
              • BYD Seal
              • BYD Seal 5
              • BYD Seal 6
              • BYD Seal 6 DM-i
              • BYD Seal U
              • BYD Sealion 7
              • BYD Tang
              • Chery Tiggo 7
              • Chery Tiggo 8
              • DFSK E5
              • DFSK FX 600
              • Forthing T-Five
              • Forthing U-Tour
              • JAC 7
              • JAC JS8 PRO
              • Jaecoo 7
              • Leapmotor C10
              • Leapmotor T03
              • MG 3
              • MG 4
              • MG HS
              • MG MGS5
              • MG ZS
              • Omoda 5
              • Omoda 9

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Superauto.pl
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.