MG Cyberster 2025. Wersje, napędy, ceny. Co można kupić?
MG Cyberster w 2025 roku to elektryczny roadster, który łączy klasyczną stylistykę z nowoczesną technologią. Co oferuje, ile kosztuje i kiedy będzie dostępny w Polsce?

MG Cyberster w 2025 roku to nie tylko kolejny model w gamie chińskiej marki, ale prawdziwy pokaz jej możliwości technologicznych i ambicji na rynku. Cyberster to zresztą nie tylko osiągi, ale i styl – elektrycznie otwierane drzwi typu "scissor" z czujnikami przeszkód, miękki dach składany w 15 sekund czy zaawansowany kokpit z trzema ekranami (10,25 cala i dwa po 7 cali) tworzą wyjątkowy charakter tego auta. Cyberster nad Wisłą pojawi się w czterech wariantach, które omawiamy poniżej. Samochód ma 4 545 mm długości, 1 913 mm szerokości bez lusterek, 1 329 mm wysokości i 2 690 mm rozstawu osi.
Pojemność bagażnika MG Cyberster jest jedną z jego mocnych stron w segmencie sportowych kabrioletów. Przy złożonym dachu oferuje przestrzeń około 250 litrów, co pozwala na zabranie dwóch mniejszych walizek lub torby na weekendowy wyjazd. Za fotelami znajduje się dodatkowy schowek, idealny na mniejsze przedmioty, jak torba sportowa czy zakupy. Brak przedniego bagażnika (tzw. frunk) to pewne ograniczenie, ale w praktyce bagażnik główny i przestrzeń za siedzeniami wystarczają do codziennego użytku.
Gwarancja na MG Cyberster w Polsce jest zgodna z polityką marki na rynkach europejskich. Obejmuje 7 lat lub 150 000 km na cały pojazd, co daje kierowcom pewność długoterminowej eksploatacji. Dodatkowo bateria objęta jest gwarancją na 8 lat lub 160 000 km, z zachowaniem minimum 70% pojemności, co jest standardem w segmencie elektryków.
Wersje wyposażenia
MG Cyberster w 2025 roku w Polsce dostępny jest w jednej, bogato wyposażonej wersji wyposażenia. Znajdziecie w niej m.in. reflektory LED zintegrowane z przednim kierunkowskazem, światła dzienne i tylne LED, tylne czujniki parkowania czy kamerę 360 stopni. W zakresie multimediów standardem jest wspomniany zestaw ekranów - 10,25" i dwa po 7", które uzupełnia system audio z 8 głośnikami czy obsługa Android Auto i Apple CarPlay.
Jest też podgrzewana kierownica, podgrzewane przednie siedzenia, sportowe pedały, bezkluczykowe otwieranie, przyciemniane tylne szyby czy wspomniany miękki dach otwierany/zamykany w mniej niż 15 sekund. Ten można mieć w kolorze czarnym albo czerwonym.
W zakresie systemów asystujących warto zwrócić uwagę na adaptacyjny tempomat, monitorowanie martwego pola, ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tylu pojazdu, ostrzeżenie przed kolizją z tyłu czy One Pedal Drive, a więc możliwość jazdy za pomocą jednego pedału. Jest też kontrola startu. Standardem jest tapicerka łączona z materiału i skóry syntetycznej dla wersji RWD i alcantara za skórą syntetyczną dla AWD, a także 19-calowe felgi dla wersji RWD i 20-calowe dla wersji AWD.


Dostępne układy napędowe
W Polsce MG Cyberster w 2025 roku oferowany jest zarówno z napędem na tylne (RWD), jak i na wszystkie koła (AWD).
Wersja z napędem na jedną oś jest oczywiście słabsza, ale mocy jej nie brakuje. 340 KM i 475 Nm momentu obrotowego pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,o sekundy. W oby wersjach zastosowano tę samą baterię - o pojemności brutto 77 kWh - która pozwala w tym przypadku na zasięg do 507 KM w cyklu mieszanym WLTP. Średnie zużycie energii wynosi 16,7 kWh/km.
Mocniejsza wersja oferuje dwa silniki elektryczne – przedni o mocy 204 KM i tylny 340 KM, które zapewniają łącznie 510 KM i 725 Nm momentu obrotowego. To konfiguracja, która stawia auto w rzędzie z supersamochodami, oferując przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy. W tej wersji bateria 77 kWh zapewnia zasięg do 443 km.
Napęd AWD w Cybersterze to nie tylko osiągi, ale i stabilność. System zawieszenia (przód: podwójne wahacze, tył: wielowahaczowe) i launch control podkreślają sportowy charakter, choć auto bardziej przypomina grand tourera niż rasowego sportowca.
Akumulator można ładować prądem zmiennym (AC) o mocy do 11 kW oraz prądem stałym (DC) o mocy do 144 kW. Regeneracja energii ma cztery poziomy, co pozwala dostosować jazdę do preferencji – od trybu "jednego pedału" po bardziej swobodny styl.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: MG w Polsce. Co to w ogóle za marka i jakie modele ma w ofercie?
Opcje dodatkowe
MG Cyberster GT w Polsce startuje z bogatym wyposażeniem standardowym, więc tak naprawdę nie oferuje wiele opcji doposażenia. Przede wszystkim do wyboru jest sześć kolorów nadwozia. MG Cyberster kolory lakieru to:
- standardowy beżowy Ivory White - bez dopłaty;
- metaliczne: szary Andes Grey, zielony Mystic Teal, srebrny Cosmic Silver - 3 250 zł;
- metaliczny żółty Inca Yellow (niedostępny z czerwonym dachem) - 3 250 zł;
- trójwarstwowy czerwony Diamond Red (niedostępny z czewonym dachem) - 3 250 zł.
Do wyboru jest też kolor tapicerki. Bez dopłaty dostępna jest czarno-czerwona, którą można zamienić na szaro-białą za dopłatą 3 250 zł.
Jak wspomnieliśmy wyżej, wersja AWD jest nieco lepiej wyposażona przez większe koła i lepszej jakości tapicerkę. Za 6 500 zł można jednak doposażyć wersję z tylnym napędem w tapicerkę z alcantary i sztucznej skóry.
Na razie nie ma informacji o pakietach stylistycznych, ale MG może wprowadzić je w późniejszym czasie.


Ceny MG Cyberster 2025 w Polsce
Cena MG Cyberster w Polsce została już oficjalnie potwierdzona i startuje od 277 900 zł. Pomimo, że na samochód trzeba jeszcze nieco poczekać, dostępny jest już pełen cennik modelu:
- RWD z czarnym dachem - od 277 900 zł;
- RWD z czerwonym dachem - od 279 900 zł;
- AWD z czarnym dachem - od 299 900 zł;
- AWD z czerwonym dachem - od 301 900 zł.